- خرید پستی کفش کالج مردانه مازراتی /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

کفش کالج مردانه مازراتی

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


199,000 تومان

کفش کالج مردانه مازراتی

Maserati Men Shoes


قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت

بسیار نرم و راحت


ارائه شده در سايز بندی 40 تا 44


قیمت : 199000 تومان



کفش های کالج از جمله کفش های مورد پسند جوانان در سراسر جهان است. این نوع کفش با استایل خاص خود جلوه گر مشکل پسندی و خوش پوشی افراد است. کفش کالج مردانه مازراتی بسیار نرم و راحت بوده و بهترین انتخاب از میان کفش های کالج برای شما مشتری گرامی است. این کفش دارای تو دوزی فوق العاده تمیز و نرم و همچنین کفی با کیفیت است که نماد مازراتی بر داخل و کف آن حک شده است و نشان از کیفیت بالای ساخت این کفش دارد. این کفش با قیمتی استثنایی عرضه شده است تا رضایت خاطر شما چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت برآورده شود. این محصول در سایز 40 تا 44 عرضه شده و هنگام تکمیل فرم خرید می توانید سایز مورد نظر را انتخاب نمایید. قطعا از خرید این کفش با این کیفیت بالا  و قیمت پایین احساس رضایت خواهید نمود.


قیمت : 199000 تومان



ویژگی های کفش کالج مردانه مازراتی :
- جنس رویه: هورس درجه یک
- جنس زیره: PVC لاستیکی
- قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت
- بسیار نرم و راحت
- سایز بندی: 40 الی 44 (با قابلیت انتخاب سایز)



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 199000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


کفش مردانه Skechers

ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals

عینک آفتابی لاکچری BENI

کفش دخترانه Ozzy

کیف موبایل و پول پرشین