اخرین محصولات ثبت شده

هولدر و پارک فون چرخشی موبایل

می توان از آن برای نگهدارنده تلفن همراه و همچنین برای پلاک های پارکینگ موقت استفاده کرد. نگهدارنده گوشی قابل چرخش است، می توانید زاویه مناسب را تنظیم کنید و دید خوبی را برای گوشی های موبایل فراهم کنید.

قیمت : 139,000 تومان

توضیحات خرید پستی

مینی انبر دست 7 کاره تاشو

برای اغلب ما پیش می آید که مجبور می شویم، کاری را مانند تعمیر کردن یک وسیله یا … در منزل ، محل کار و یا حتی مسافرت و گردش انجام دهیم ، برای این کار به ابزار احتیاج است، البته ای امکان وجود ندارد که همه جا یک جعبه ابزار به همراه داشته باشیم ،چرا که حمل و جابه جایی آن بسیار دشوار است...

قیمت : 199,000 تومان

توضیحات خرید پستی

فندک الکتریکی (شارژی) چراغ قوه دار

این محصول از نوع فندک های الکتریکی ( برقی ) است ک سوخت آن ها از طریق منبع تغذیه ( باطری ) است و نوع شعله ی آن ها، صاعقه ای می باشد.

قیمت : 369,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ قوه اضطراری چندکاره Torch

چراغ قوه دستی 8 کاره مدل led torch با قابلیت انجام کارهای فراوان از جمله 3 حالت نور- دارای چکش اتش نشانی-دارای تیغ مخفی برای بریدن کش و طناب.

قیمت : 289,000 تومان

توضیحات خرید پستی

دستگاه مکنده صافکاری PDR

صافکاران حرفه ای pdr از آن برای کشیدن قری های بدنه خودرو بدون نیاز به رنگ استفاده می کنند. این محصول بسیار کاربردی به دلیل کیفیت و کاربرد بالایش مورد توجه بسیاری از متخصصان صافکاری قرار گرفته است

قیمت : 149,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هولدر موبایل جلو داشبورد و سایه بان

هولدر موبایل جلو داشبورد و  سایه بان با کیفیت عالی و طراحی زیبا می باشد. قابلیت چسبندگی بر روی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی خودرو،میز کار و … را دارد. قابلیت چرخش 360 درجه داشته و به صورت عمودی، افقی یا مورب قرار می گیرد.

قیمت : 179,000 تومان

توضیحات خرید پستی

کنسول و جا لوازمی خودرو

کنسول و جا لوازمی خودرو ابزاری حرفه ای برای استفاده از فضای بی مصرف بین صندلی و کنسول خودرو که باعث دردسر هم می شود و می توان از آن به بهترین شکل با این جالیوانی پرکرده و استفاده کرد...

قیمت : 99,000 تومان

توضیحات خرید پستی

جا دستمال کاغذی خودرو

یک جعبه کوچک و کارآمد است که به شما امکان می‌دهد دستمال کاغذی را در دسترس خود قرار دهید و در صورت لزوم آن را به راحتی استفاده کنید.

قیمت : 79,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ LED بادی خودرو

چراغ ال ای دی بادی خودرو، یکی از مناسب ترین، باکیفیت ترین، زیباترین و هوشمندانه ترین تزئینات خودرو به شمار میاید. نه نگرانی من باب امنیت خودرو و سرنشینانش ایجاد میکند و نه شرایط موقعیتی و آب و هوایی بد باعث اختلال در کار کرد آن میشود.

قیمت : 269,000 تومان

توضیحات خرید پستی

جاروبرقی شارژی همراه

جارو برقی شارژی همراه با ابعاد بسیار مناسب برای استفاده در موارد خاصی مانند تمیزی نقاط کور در منزل و یا داخل خودرو کاربرد بسیار خوبی داشته و قابلیت هایی همچون کارکرد شارژی و بدون نیاز به برق و سیم را دارد که می تواند در مواقع مسافرت و … نیز بسیار کاربردی باشد.

قیمت : 389,000 تومان

توضیحات خرید پستی

نازل کارواش JET

نازل کارواش یک وسیله ای است که پس از اتصال به شلنگ، امکان قدرت کافی و تغییر نوع پخش آب را به شلنگ اضافه می کند.

قیمت : 299,000 تومان

توضیحات خرید پستی

مینی پنکه شارژی و بخور دستی CUTE CAT

بخور و فن یکی از دستگاه های خیلی عالی و با کیفیت و مفید میباشد،اگر پوست صورت شما خشک یا کم اب باشد ،پیری زود رس،چین و چروک ،لک های پوستی خیلی خیلی سریع به سراغ شما می آیند.

قیمت : 199,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هولدر موبایل دریچه کولر Magnetic Car

قابلیت نصب بر روی دریچه کولر خودرو قادر است انواع گوشی‌های موبایل را در بازه اندازه 3.5 تا 7 اینچ نگاه دارد. جنس بدنه این هولدر از آلیاژ آلومینیوم است و در عین ظرافت و زیبایی، از مقاومت بالایی برخوردار است.

قیمت : 109,000 تومان

توضیحات خرید پستی

کیت نورپردازی داخل خودرو Atmosphere

کیت نورپردازی داخل خودرو ریموت دار مدل Atmosphere محصولی فوق‌العاده باقابلیت‌های شگفت‌انگیز جهت نورپردازی داخل خودرو ...

قیمت : 319,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هولدر موبایل چرخشی Spiner Holder

اسپنیری جذاب و سرگرم کننده، اتصال گوشی به فرمان ماشین، قابلیت چرخش 360 درجه‌ یا اسپین، نگهدارنده کاملا باثبات و ایمن، سازگار با انواع گوشی‌ها، مناسب برای فرمان خودرو

قیمت : 59,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ سیار اتومبیل Lantern Light

به همراه داشتن یک لامپ اضطراری در خودرو از ملزومات بسیار ضروری است که می بایستی در هر خودرویی وجود داشته باشد .

قیمت : 119,000 تومان

توضیحات خرید پستی

دوربين مدار بسته اتومبیل Black Box

دوربین مدار بسته خودرو BLACK BOX قابلیت فیلم برداری رنگی بهمراه صدا رو داره و در واقع کاراییش در موارد خاصی مثل : تصادفات ، مزاحمت های خیابانی ، سرقت خودرو و ... هست که ممکنه برای هر کسی اتفاق بیفته.

قیمت : 349,000 تومان

توضیحات خرید پستی

قلم تنظیم باد لاستیک خودرو

این قلم کوچک و کاربردی در هر مکانی فقط در 5 دقیقه باد لاستیک خودرو را کاملا تنظیم و بهینه کنید.این محصول جهت اندازه گیری باد لاستیک های وسایل نقلیه سبک مورد استفاده قرار میگیرد و از اندازه گیری باد لاستیک های خودروهای سنگین مثل اتوبوس ها و کامیون ها جدا خودداری فرمایید.

قیمت : 99,000 تومان

توضیحات خرید پستی

خوشبو کننده خودرو طرح Shoes Star

گاهی اوقات فضای درونی خودرو، تحت تاثیر عواملی همچون آلودگی هوا یا دود خودروهای دیگر دچار بوی نامطبوعی می شود و نشستن در آن خودرو به کاری دشوار و نامطلوب بدل می گردد.

قیمت : 79,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هولدر موبایل آینه ای

این هولدر به زیر آینه وصل می شود به طوری که دید آینه گرفته نمی شود و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد مناسب برای مسیریابی بدون خطر با استفاده از گوشی تلفن همراه و گردش 360 درجه.

قیمت : 149,000 تومان

توضیحات خرید پستی

صفحات سایت

1 2 3 4 5