اخرین محصولات ثبت شده

کلاه حمام کودک و نوزاد MILO

از بدو تولد برای کودکان قابل استفاده می باشد . برای اینکه کف باعث سوزش چشم کودک شما نشود این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم . جنس این محصول از فوم می باشد و به سر کودکان فشار وارد نمیشود .

قیمت : 69,000 تومان

توضیحات خرید پستی

تبلت جادویی پاک شونده

این تبلت دیجیتال دارای قلمی مغناطیسی است که اجازه طراحی های ظریف را به استفاده کننده می دهد با این قلم می توانید حتی رنگ آمیزی های نیم سایه و سایه را هم ایجاد کنید

قیمت : 179,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ خواب سنسور دار Heart

این چراغ خواب جذاب و زیبا توسط دوشاخه متصل به آن داخل پریز قرار میگیرد و به محض تاریک شدن محیط با توجه به سنسور حساس به نور داخل چراغ به صورت خودکار روشن میشود و نوری بسیار ملایم و جذاب به محیط پیرامون خود القا می کند

قیمت : 79,000 تومان

توضیحات خرید پستی

بند رخت آویز شوفاژی

یک آویز لباس های شستشو شده است که جنس آن فلز ضد زنگ و با کیفیت خیلی بالا بوده که روی آن با رنگ نسوز پوشانده شده است.

قیمت : 129,000 تومان

توضیحات خرید پستی

استند خمیر دندان پیچی (پکیج 2 عددی)

فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

قیمت : 59,000 تومان

توضیحات خرید پستی

دستگاه بخور سرد نانو جیبی

دستگاه بخور سرد نانو جیبی،دارای سایز کوچک است و شما همواره میتوانید در سرکار و بیرون از خانه این محصول فوق العاده را به همراه داشته باشید و از کاربرد های وسیع آن لذت ببرید.

قیمت : 119,000 تومان

توضیحات خرید پستی

مسواک کودک چرخشی تمام سیلیکونی

مسواک کودک چرخشی تمام سیلیکونی خدمت تان معرفی کنیم تا در زمان کمتر و با علاقه بیشتر کودکان (به دلیل جنس سیلیکونی و اذیت نکردن دندان کودکان توسط آن) اقدام به مسواک زدن دندان کودک دلبندتان (توسط خود شما یا خود کودک) بنمائید.

قیمت : 79,000 تومان

توضیحات خرید پستی

پنکه گردنی شارژی دارای LED

دارای چراغ هفت رنگ بر روی هر کدام از پروانه ها، دارای محفظه عطر و ادکلن شارژی، بسیار سبک و مقاوم، دارای صدای بسیار بسیار کم، دارای سه سرعت قابل تنظیم ...

قیمت : 359,000 تومان

توضیحات خرید پستی

گردنبند چشم نظر وان یکاد

پلاک این گردنبند طرح مستطیل می باشد که بر روی پلاک طرح وان یکاد و که یک چشم نظر هم در بالای خود دارا می باشد .

قیمت : 69,000 تومان

توضیحات خرید پستی

لامپ LED اضطراری POWER

لامپ LED اضطراری  POWER از ساختاری بهره می‌برد که آن را برای استفاده در شرایط نبود منبع روشنایی کاربردی می‌سازد. این محصول از نور مناسبی بهره می‌برد و می‌تواند در زمان قطعی برق تا حد مطلوبی یک اتاق را روشن کند.

قیمت : 59,000 تومان

توضیحات خرید پستی

لیف سیلیکونی مخزن دار

لیف سیلیکونی مخزن دار لیف حمام جدید جایگزین مناسب لیف های سنتی ونخی با کارایی بسیار عالی وجنس سیلیکونی نرم و بادوام

قیمت : 89,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ کلیپسی جیبی

بعضی از افراد علاقمند به مطالعه قبل از خواب هستند ، برخی دیگر نظیر دانشجویان و دانش آموزان ، مطالعه در شب را به دلیل آرامش بیشتر انتخاب می کنند . آرامش شب را می توان حسن مطالعه در این زمان و تأمین نور مورد نیاز با توجه به وقت استراحت دیگران را مشکل اصلی انتخاب این زمان عنوان نمود . بسیاری از مواقع نمی توان از نور چراغ های محیطی استفاده کرد ، بنابراین چراغ های مطالعه به دلیل تأمین

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات خرید پستی

فلاسک داخل استیل Sports

فلاسک SPORT یک فلاسک ایده آل برای کمپینگ و کوهنوردی است. شما می توانید این فلاسک را به خوبی  در کوله یا ساک همراه خود جای دهید.

قیمت : 139,000 تومان

توضیحات خرید پستی

تب سنج دیجیتال لیزری HG01

تب سنج غیر تماسی یا دیجیتالی که به نام تب سنج تفنگی نیز شناخته می شود به دلیل عدم تماس با فردی که ممکن است ناقل بیماری باشد، بسیار مناسب  است.

قیمت : 349,000 تومان

توضیحات خرید پستی

گلدان آکواریومی سون گرین (7GREEN)

گلدان آکواریومی از سری لوازم تزئینی لوکس و مدرن است که امکان نگهداری انواع گیاه و آبزیان را به صورت همزمان در یک جا فراهم می کند. گلدان آکواریومی دارای یک استند برای نگهداری گلدان است که می توانید گل های زینتی ، سبزه ، کاکاتوس و . . . را بر روی آکواریوم خود داشته باشید.

قیمت : 129,000 تومان

توضیحات خرید پستی

ربات تبدیل شونده به ساعت

ربات تبدیل شونده به ساعت، محصولی با تلفیقی بسیار زیبا و ظریف از یک ساعت مچی و یک ربات اسباب بازی می باشد. ربات تبدیل شونده به ساعت دارای قابلیت تغییرحالت مختلف می باشد و کودک شما هرگز از داشتن آن خسته نخواهد شد.

قیمت : 149,000 تومان

توضیحات خرید پستی

دستگاه بخور سرد جیبی شارژی

با شروع فصل سرما سرماخوردگی، گلو درد و خشکی بینی نیز شایع می‌شود. بخور دادن یکی از روش‌هایی است که خیلی از افراد برای رفع مشکل خشکی مجرای تنفسی و تسریع درمان سرماخوردگی خود به کار می‌گیرند.

قیمت : 109,000 تومان

توضیحات خرید پستی

تب سنج دیجیتالی

تب‌‌‌سنج دیجیتالی، دماسنجی کوچک برای اندازه‌گیری دمای نقاط مختلف بدن است. دقت این تب‌‌‌سنج 0.1 درجه‌ی سانتی‌گراد است که برای اندازه‌گیری دمای بدن، دقت مناسبی محسوب می‌شود.

قیمت : 49,000 تومان

توضیحات خرید پستی

پیشبند کاسه ای کودک - Baby Bib Soft

با پیشبند کاسه ای کودک از ریختن غذاها به روی زمین و لباسها ی کودکتان خود داری کرده و با خیال راحت از کثیف کاری بیش از حد اجازه دهید تا دلبندتان تجربه خوردن غذا را خودش بدست بیاورد.

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات خرید پستی

صندلی بادی کودک

صندلی بادی کودک وسیله ای جدید، فانتزی و بسیار دوست داشتنی و در عین حال فوق العاده مقاوم برای کودک دلبند شما می باشد. وسیله ای که کودک شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد.

قیمت : 24,000 تومان

توضیحات خرید پستی

صفحات سایت

1 2