اخرین محصولات ثبت شده

کیت تمیز کننده 7 کاره Multifunction

کیت تمیز کننده 7 کاره Multifunction مناسب برای تمیز کردن کیبورد کامپیوتر و لپ تاپ، اسپیکر، هدفن، برداشتن کیلید های کیبورد های گیمینک برای تمیز کردن، تمیز کردن صفحه گوشی، داخل کیس های ایرپاد و.... این تمیزکننده دارای مخزن اسپری داخل کیت می باشد..

قیمت : 259,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo

هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo مخصوص علاقه مندان به ورزش که دوست دارند در حال دویدن و پیاده روی به موسیقی نیز گوش دهند. این هدفون به صورتی طراحی شده تا در استفاده‌ دراز مدت گوشتان را اذیت نکند.

قیمت : 289,000 تومان

توضیحات خرید پستی

MP3 PLAYER نوستالژی

به وسیله mp3 player  نوستالژی همواره می توانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش کرده و از امکان ضبط صدای آن بهره مند شوید.

قیمت : 129,000 تومان

توضیحات خرید پستی

ماکت دوربین مدار بسته Activation Light

ماکت دوربین مدار بسته Activation Light یکی از ارزان قیمت ترین ماکت های دوربین مدار بسته است، این ماکت می تواند تا حدودی نقش یک دوربین مدار بسته را داشته باشد و تاثیر روانی زیادی در محیط ایجاد نماید،

قیمت : 169,000 تومان

توضیحات خرید پستی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Fantastic Quality

اسپیکر بلوتوثی قابل حملfantastic quality مدل gts - 1360  یا گریت نایس طراحی زیبا و جمع و جور دارد که مناسب برای پیاده روی ، کوهنوردی ، مسافرت و … می باشد. این اسپیکر داری رقص نور ال ای ادی می باشد.

قیمت : 269,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M10

هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M10 محصولی است که می‌تواند با پخش موسیقی‌های مورد علاقه‌ی شما با کیفیتی رضایت‌بخش، لحظات خوشی را در هر مکان و زمان برایتان به ارمغان آورد. طراحی این محصول به گونه‌ای است که علاوه بر داشتن زیبایی و جذابیت، متناسب با ارگونومی گوش می‌باشد و هنگام استفاده‌ی طولانی مدت موجب ایجاد خستگی و احساس ناراحتی برای مصرف کنندگان نمی‌شود. طراحی اصولی هندزفری بلوتوثی مدل M10 سبب شده است تا هنگام انجام فعالت های مختلف بطور ناخواسته از گوش شما جدا نشود؛ بنابراین کاربر می‌تواند با خیالی آسوده از لذت کار با این هدفون بهره مند شوند

قیمت : 389,000 تومان

توضیحات خرید پستی

کاکتوس رقصنده سخنگو شارژی

کاکتوس سخنگو وسیله‌ای است که صدای محیط را در خود ضبط کرده و بالحنی بامزه و متفاوت، مجدد آن را بیان می‌کند. در صورت بخش موزیک، کاکتوس اقدام به حرکات موزون و تکرار کلمات آهنگ می‌کند. این اسباب بازی ابزار بسیار خوبی برای کودکان و دورهمی‌ها خانوادگی است.

قیمت : 339,000 تومان

توضیحات خرید پستی

آسان بر و 4 چرخ متحرک

این محصول وارداتی بوده و جنس بدنه پلاستیک و جنس چرخ فلزی ضد زنگ بوده که با چسب دوطرفه قابلیت محکم شدن در جای خود داره ، همچنین جای دو سوراخ پیچ تعبیه شده که بتوانید با پیچ در جای خود محکم کنید

قیمت : 69,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هدفون بی سیم شارژی P47

بی‌شک کیفیت هدفون P47 یکی از بی نظیر ترین هدفون های بازار می باشد که با توجه به قیمت هدفون p۴۷ نسبت به بقیه هدفون‌ها و همچنین مقایسه کیفیت و مدت زمان نگهداری شارژ ...

قیمت : 199,000 تومان

توضیحات خرید پستی

شارژر فندکی بلوتوث و اف ام پلیر خودرو

پخش موزیک بر روی موج FM رادیو با اتصال بلوتوثی به موبایل + شارژر فندکی خودرو + پخش موزیک از روی حافظه میکرو SD  + قابلیت کارکیت و پاسخگویی به تماس های وارده به موبایل...

قیمت : 149,000 تومان

توضیحات خرید پستی

تبدیل 1 به 2 سوکت آیفون

برند پرآوازه کالاهای دیجیتال آیفون پورت جک 3.5 میلیمتری را از گوشی های خود حذف کرده است.  از آیفون 7 به مدل های بالاتر فقط یک پورت لایتینگ در پایین گوشی دیده میشود...

قیمت : 49,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری بلوتوثی شیائومی طرح Airdots

هدفون های بلوتوثی از محبوب ترین لوازم جانبی هستند که مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند. چرا که این دستگاه های دوست داشتنی نظیر هندزفری های با سیم دست و پاگیر نبوده و کاربران را در طول روز اذیت نخواهند کرد.

قیمت : 379,000 تومان

توضیحات خرید پستی

کیت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل

با کیت بزرگ‌نمایی صفحه‌نمایش گوشی موبایل، نگران مطالعه یا تماشای ویدیو با صفحه‌نمایش‌های کوچک گوشی‌هایتان نباشید. این محصول قادر است خروجی صفحه‌نمایش گوشی موبایل را تا سه‌برابر بزرگ و تماشای آن را راحت‌تر کند.

قیمت : 179,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری بلوتوث Arched

هندزفری بلوتوث Arched به شکل مستطیل طراحی شده است و بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد. روی این محصول خطوطی نقش بسته‌اند تا ظاهری ساده و خسته‌کننده نداشته باشد. این هندزفری ابعاد 4.3 × 1.4 سانتی‌متری دارد که برای یک هندزفری ایده ال محسوب می‌شود.

قیمت : 99,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری LED جادویی

هندزفری LED جادویی یکی از جدیدترین هندزفری های سیمی تولید شده در جهان است که دارای چراغ LED در سرتاسر کابل خود می باشد که هنگام استفاده از آن زیبایی منحصر به فردی را از خود نشان می دهد و قابلیت رقص نور به هنگام پخش موزیک و تماس را دارا می باشد.

قیمت : 149,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری بلوتوث مینی - شارژ مگنتی

هندزفری بلوتوث مینی - شارژ مگنتی دارای طراحی زیبا، خاص و هندزفری بلوتوث مینی - شارژ مگنتی موردی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.

قیمت : 209,000 تومان

توضیحات خرید پستی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل MG2

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل MG2 با طراحی بسیار جذاب و در رنگ‌های بسیار زیبا طراحی شده است که نظر را به سمت خود در همان نگاه اول جمع می‌کند.

قیمت : 159,000 تومان

توضیحات خرید پستی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL با طراحی بسیار جذاب و در رنگ‌های بسیار زیبا طراحی شده است که نظر را به سمت خود در همان نگاه اول جمع می‌کند. استفاده از پلاستیک با کیفیت بالا در ساخت این محصول موجب شده تا از وزن بسیار کمی برخوردار باشد و با دستگیره‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است می‌توانید آن را به راحتی جابجا کنید.

قیمت : 269,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری بلوتوث خلبانی

هندزفری بلوتوث خلبانی دارای طراحی زیبا، خاص و شیک هندزفری HM1000 موردی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. طراحی زیبا و ارگونومیک بارزترین مزیت این هندزفری است که در نگاه اول به چشم می آید.

قیمت : 159,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری بلوتوث ورزشی شارژی

هندزفری بلوتوث ورزشی شارژی از نوع تو گوشی است و طراحی زیبا و کیفیت صدای بالایی دارد. هدفون‌های توگوشی معمولاً باس قوی‌تری نسبت به دیگر هدفون‌ها دارند و مدل RT558 هم از این ویژگی برخودار است.

قیمت : 79,000 تومان

توضیحات خرید پستی

صفحات سایت

1 2