- خرید پستی کوله پشتی Tommy Hilfiger /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

کوله پشتی Tommy Hilfiger

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


45,000 تومان

کوله پشتی Tommy Hilfiger

فوق العاده جا دار و با کیفیت

جنس بسیار عالی

طراحی مدرن و شیک


قیمت : 45000 تومان



کوله پشتی TOMMY HILFIGER بسیار زیبا، با اندازه ی متوسط و دارای طراحی خاص می باشد. روی کیف با یک گیره طلایی رنگ تزئین شده است. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد. دارای یک بخش اصلی می باشد که با استفاده از زیپ یک طرفه باز و بسته می شود. در داخل و پشت کیف دو عدد جیب زیپ دار قرار دارد. داخل کیف با آستر طرح دار دوخته شده است. دارای دو بند دوشی و یک بند کوچک دستی می باشد. بندهای دوشی در بلندترین حالت خود دارای 100 سانتی متر ارتفاع می باشد که می توانید به دلخواه اندازه ی آن را تغییر دهید. استایل کار نیمه رسمی و مناسب برای استفاده روزانه و مهمانی های دوستانه می باشد. ویژگی برتر این محصول کیفیت فوق العاده آن می باشد.


قیمت : 45000 تومان



ویژگی های کوله پشتی تامی :
- فوق العاده جادار و با کیفیت
- دارای یک محفظه بزرگ اصلی زیپدار
- تا حدودی مقاوم در برابر نفوذ آب
- ابعاد 31.5 در 21 سانتی متر
- سادگی تغییر اندازه بند
- جنس: لیتون خارجی



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 45000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی

ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159

کفش مردانه Asics مدل Enjoy

کفش مردانه Skechers

ست کیف و کفش طرح GG