- خرید پستی هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955 /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


99,000 تومان

هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955

کیفیت صدا را لمس کنید!


دارای صدایی عالی با بیس بالا

طراحی زیبا و ارگونومیک حرفه ای


قیمت : 99000 تومان



هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955 دارای خروجی صدای متعادل و فوق العاده واضح است و می تواند انتظارات مشتریان را مرتفع سازد.ظاهر و عملکردگوشی های ایرفون دارای یک پوشش فلزی خالص و غیر پارچه ای است. این هندزفری توسط جک 3.5mm صدا به گوشی متصل می شود و با داشتن دکمه های کنترلی کم/ زیاد کردن صدا و پخش/قطع موسیقی می توانید به راحتی موزیک و تماس ها را مدیریت کرد. می توان با این هدست از صداهای واضح و غنی موسیقی با صیف های صوتی مختلف لذت برد. هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955 مناسب برای گوش دادن طولانی مدت به موسیقی • کیفیت بالا مواد مصرفی در آن • دارای صدایی عالی با بیس بالا • دارای طراحی زیبا و سبک • همراه با میکروفن قوی برای مکالمه میباشد. این ایرفون دارای طراحی زیبا و ارگونومیک حرفه ای برخوردار است که با با داشتن گوشی هایی به شکل کج به خوبی درون گوش قرار گرفته و بدون ایجاد مزاحمت می توانید ساعت های طولانی از آن برای شنیدن موسیقی و مکالمه استفاده نمایید.


قیمت : 99000 تومان



ویژگی های هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955 :
- دارای میکروفون با وضوح صدای بالا
- دکمه های کنترل موسیقی و تماس
- دارای طراحی جذاب و چشم نواز
- رابط جک 3.5 میلی‌متری
- ظاهری زیبا و ارگونومیک
- صدایی متعادل و شفاف
- طول کابل 1.16 متر
- رنگ بندی: مشکی
- جنس کابل: کنفی



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 99000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


نگهدارنده موبایل قابل حمل 90 درجه Amazing

هدفون بی سیم شارژی P47

هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109

هولدر موبایل Vip

هولدر و پارک فون چرخشی موبایل