- خرید پستی ست ساعت مچی Rado طرح Nord /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

ست ساعت مچی Rado طرح Nord

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


199,000 تومان

ست ساعت مچی Rado طرح Nord

فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس مجلسی و اسپرت

پیشنهادی به زوج های خوش سلیقه

طراحی شیک و بسیار لوکس


قیمت : 199000 تومان



وقتی جنبه‌ی زینتی برای یک ساعت مطرح باشد، لوکس و خوش ساخت بودن آن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، مخصوصا که ساعت ست باشند. ساعت‌های ست مخصوص زوج‌هایی است که می‌خواهند در سبک پوشش و زیورآلات هم تا حد ممکن به هم نزدیک باشند. ست ساعت مچی Rado طرح Nord بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. این ساعت یک نمونه کپی شده از روی RADO اصلی می باشد که با ظرافت بسیار بالا و بهترین مواد ساخته شده که حین استفاده حس اصل بودن را به شما هدیه می دهد و به جرات می توان گفت چیزی از نمونه اصلی خود کم ندارد. ساعت Rado طرح Nord بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.


قیمت : 199000 تومان



ویژگی های ست ساعت مچی Rado طرح Nord :
- قطر صفحه مردانه: 35 میلی متر
- قطر صفجه زنانه: 30 میلی متر
- طراحی شیک و بسیار لوکس
- رنگ صفحه: مشـکی
- رنگ قاب و بدنه ثابت
- رنگ بند: مشکی



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 199000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


کفش دخترانه نایک مدل هوراچی (خاکستری)

کفش دخترانه مدل Rinko

ست ساعت مچی Walar طرح Jerius

کفش مردانه اکومنت (مشکی)

ساعت لمسی بند حصیری Spaco