- خرید پستی دستگاه تمیز کننده جرم دندان Power Floss /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

دستگاه تمیز کننده جرم دندان Power Floss

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


99,000 تومان

دستگاه تمیز کننده جرم دندان Power Floss

مناسب برای افراد دارای ارتودنسی، ایمپلنت و دندان مصنوعی


جایگزین مناسب برای نخ دندان

موثر در سلامت لثه ها


قیمت : 99000 تومان



دستگاه تمیز کننده جرم دندان Power Floss دستگاه کوچکی است که با فشار دادن دگمه فشاری روی آن، آب را با فشار از انتهای لوله باریکی که آن را مقابل دندان نگه می دارند،خارج میکند و به سطح دندان و دهان با فشار بالا پمپاژ مینماید. با چرخاندن دستگاه می توان نقاطی که به وسیله مسواک قابل تمیز کردن نمی باشد را نیز شستشو داد و تمیز کرد. این دستگاه برای افرادی که دارای اورتودونسی، روکش، ایمپلنت، دندان مصنوعی و یا پروتزهای اورتودنسی می باشند و یا نخ کشیدن را سخت می دانند بسیار مناسب است. آزمایشات نشان داده اند که استفاده از دستگاه پاور فلوس تا 50 درصد موفق تر از نخ دندان می تواند در سلامت لثه ها موثر باشد. همچنین برای افرادی که از ایمپلنت و ارتودنسی استفاده می کنند پاور فلوس می تواند تا دو برابر سلامت لثه اطراف ایمپلنت را افزایش داده و تا 3 برابر به از بین بردن پلاک های اطراف سیم ارتودنسی نسبت به نخ دندان کمک نماید. پاور فلوس مناسب برای شستشوی پلاک ها و باقیمانده غذا از بین دندان ها و زیر خط لثه و قسمتهایی که بوسیله نخ دندان و مسواک قابل دسترسی نمی باشند، بوده و همچنین با ماساژ دادن و تحریک لثه ها باعث بهبود سلامت لثه و ایجاد حس تازگی در دهان میگردد. برای شست و شو با این دستگاه مخزن آن را میتوان با آب و یا دهانشویه پر نمود.


قیمت : 99000 تومان



ویژگی های دستگاه تمیز کننده جرم دندان Power Floss :
- مناسب برای افراد دارای ارتودنسی، ایمپلنت و دندان مصنوعی
- امکان استفاده در هر مکان (منزل، محل کار، هنگام سفر و...)
- شستشوی پلاک ها و باقیمانده غذا در بین دندان ها
- احساس طراوت و نشاط بسیار بالا از ناحیه دهان
- درصد راندمان بهتر نسبت به نخ دندان
- جرم گیری فوق العاده برای دندان
- دارای دکمه پمپی برروی دسته
- جایگزین مناسب برای نخ دندان
- عملکرد با صدای بسیار کم
- موثر در سلامت لثه ها



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 99000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


ساعت صفحه لمسی نگین دار Luxury Lady

گردنبند سنگی پلاک یاحسین

نگهدارنده صابون آبشاری MORSI

دستبند استقلال (طرح جدید)

مژه درخشان LED