- خرید پستی رینگ لایت سلفی موبایل /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

رینگ لایت سلفی موبایل

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


109,000 تومان

رینگ لایت سلفی موبایل

گرفتن سلفی و پرتره حرفه ای برای مدل ها، میک‌آپ آرتیست ها، بلاگرها

مناسب برای عکاسی در مکان‌های کم نور

بهترین اکسسوری برای موبایل و تبلت


قیمت : 109000 تومان



یکی از ویژگی های گوشی های تلفن همراه که بسیار مورد توجه عموم می باشد و در هنگام خرید موبایل به آن توجه ویژه ای می شود، قابلیت و کیفیت دوربین های موبایل است، چراکه با استفاده از گوشی های دارای دوربین باکیفیت، می توان به راحتی و بدون نیاز به دوربین های حرفه ای ، عکاسی و یا فیلم برداری کرد. از سویی دیگر این دوربین های موبایل ها بودند که گرفتن عکس های زیبا و منحصر به فرد سلفی را در میان همه رواج دادند. ولی استفاده از دوربین موبایل ها یک ایراد بزرگ دارد و آن هم عدم وجود نور کافی در شب و یا نقاط تاریک هنگام عکاسی و تصویر برداری است که بسیاری از تولید کنندگان تلفن همراه در جهان برای رفع این مشکل سعی کردند این مشکل را با تعبیه فلش و چراغ قوه در کنار دوربین رفع کنند که چندان کارآمد واقع نگردید. اما این بار ما محصولی را به شما معرفی و عرضه می داریم که این مشکل را یک بار برای همیشه حل خواهد کرد. رینگ لایت سلفی موبایل یک محصول با طراحی بسیار جالب است که به شما این امکان را می دهد که در تاریکی شب و یا نقاطی با نور کم به راحتی عکس بگیرید، فیلم برداری کنید و لذت ببرید. این محصول طوری طراحی شده است که به آسانی بر روی موبایل و تبلت شما نصب می گردد و بسیار سبک است. رینگ لایت سلفی موبایل دارای 18 عدد LED است که در سه حالت مختلف نوری قابل تنظیم است، بر این اساس شما می توانید بنا به شرایط مکانی نور آن را تنظیم نمایید. رینگ لایت سلفی موبایل قابل نصب بر روی تمام گوشیهای موبایل و تبلت است و این بدان معناست که شما برای استفاده از این محصول هیچ محدودیتی ندارید و برای استفاده، تنها کافیست آن را بر روی گوشی و تبلت وصل نمایید و از استفاده از آن نهایت لذت را ببرید. علاوه بر فلش شما می توانید از این محصول به عنوان یک چراغ قوه قدرتمند نیز استفاده کنید، برای این کار تنها کافیست آن را روشن نمایید تا با چشمان خود مشاهده نمایید که قدرت نور آن چقدر است.


قیمت : 109000 تومان



ویژگی های رینگ لایت سلفی موبایل :
-
گرفتن سلفی و پرتره حرفه ای برای مدل ها، میک‌آپ آرتیست ها، بلاگرها و اینفلوئنسرها
- مناسب برای عکاسی و فیلم‌برداری ، سالن‌های آرایشی و آرایشگاه‌ها
- ایجاد کچ لایت دایره ای مدلینگ در قرنیه چشم
- مناسب برای عکاسی در مکان‌های کم نور
- اتصال توسط گیره کلیپسی قابل تنظیم
- بهترین اکسسوری برای موبایل و تبلت
- قابل استفاده برای تمامی موبایل ها
- تشکیل شده از 18 عدد لامپ LED
- منبع تغذیه : 2 عدد باطری نیم قلم
- دارای سه حالت نوری کم تا زیاد
- مجهز به کلید تنظیم شدت نور
- گرفتن سلفی و پرتره حرفه ای
- ال ای دی سفید سرتاسری



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 109000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


پایه نگهدارنده گوشی موبایل

ذره بین جیبی جلد چرمی

هندزفری بلوتوث خلبانی

سه پایه نگهدارنده مدل YT228

هندزفری بلوتوث طرح اپل ایرپاد - Airpods i7s