- خرید پستی کفش ساقدار مردانه Nike مدل jordan /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

کفش ساقدار مردانه Nike مدل jordan

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


229,000 تومان

کفش مردانه Nike طرح jordan

طراحی شده توسط برند معروف Nike

عرضه شده در سایزهای 41 تا 44

فوق العاده راحت و مدرن



قیمت : 229000 تومان



کفش ساقدار مردانه Nike طرح jordan یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های اسپرت از برند معتبر Nike (غیراصل) بوده که جنس رویه آن فوم و زیره آن PU می باشد. کفش مردانه Nike طرح jordan در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند. طراحی و رنگ رویه مشکی و سفید این کفش توجه همگان را جلب نموده و مطمئنا از خرید چنین محصولی با این قیمت تعجب خواهید نمود چرا که کیفیت و راحتی و طرح آن در مقابل قیمت عرضه شده ارزش خرید فوق العاده ای برای این محصول ایجاد می نماید. کفش مردانه Nike طرح Jordan بهترین انتخاب فصل است و به سبب استحکام بالا مدت زیادی می توانید از آن استفاده نمایید. ضمنا کفش مردانه Nike طرح Jordan غیراصل است و طرح محصول اورجینال می باشد.


قیمت : 229000 تومان



ویژگی های  کفش ساقدار مردانه Nike مدل jordan:
- عرضه شده در سایزهای 41 تا 44
- طراحی زیبا و کیفیت بی نظیر
- جنس زیره: PU ابری
- جنس رویه: فوم
- با کیفیت و مقاوم
- غیر اصل می باشد



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 229000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


کفش مردانه CK طرح POLL

ساعت مچی تقویم دار TOMI MAX

کفش مردانه Rax

کفش دخترانه Adidas مدل Denim

عینک آفتابی لاکچری PRADA