- خرید پستی جوراب افزایش قد سیلیکونی /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

جوراب افزایش قد سیلیکونی

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


139,000 تومان

جوراب افزایش قد سیلیکونی

افزایش قد 3.5 سانتی متری

ضد حساسیت

مناسب برای از بین بردن خار پا و پینه


قیمت : 139000 تومان



جوراب افزایش قد یک محصول فوق العاده برای کسانی است که قصد دارند تا قد خود را بلندتر از آنچه هست نشان دهند. جوراب افزایش قد همانطور که از نامش پیداست نوعی جوراب سیلیکونی است که دارای لژهای بلند در قسمت پاشنه است که می تواند شما را بطور کاملا طبیعی تا 3.5 سانت قد بلند تر کند بدون اینکه کسی متوجه شود.
مزیت این محصول به نسبت لژ های افزایش قد این است که لژ افزایش قد را حتما باید درون کفش قرار داد و در مجالسی که نیاز است تا کفش خود را در بیاورید نمی توانید از مزیت آن استفاده کنید ولی با این جوراب سیلیکونی که با کش قوی روی پوست پای شما میچسبد براحتی میتوانید جوراب خود را از روی آن بپوشید و هیچ کس متوجه این موضوع نخواهد شد و پاشنه ی شما واقعی بنظر می رسد.


قیمت : 139000 تومان



ویژگی های جوراب افزایش قد سیلیکونی:
- مناسب برای از بین بردن خار پا و پینه
- افزایش قد 3.5 سانتی متری
- افزایش قد به صورت نامرئی
- جنس جوراب سیلیکونی
- رنگ جوراب شفاف
- ضد حساسیت



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 139000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


ساعت ضد آب سیلیکونی (مخصوص شنا)

خودکار اسپری دار Health PEN

کلاه حمام کودک و نوزاد MILO

تل مو جادویی Hot Buns

نگهدارنده صابون آبشاری MORSI