- خرید پستی ساعت بند اکریلی زنانه Platinum /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

ساعت بند اکریلی زنانه Platinum

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


119,000 تومان

ساعت بند اکریلی زنانه Platinum

 طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

همراه با جعبه شکیل

رسمی , روزمره , لوکس , فشن


قیمت : 119000 تومان


ساعت مچی از قدیم تا امروز یکی از ابزار های سنجش زمان بوده و هست اما تفاوتی که میتوانیم در ساعت مچی های امروزه حس کنیم، اهمیت وجود آنها در استایل هر شخص است. اگر که شما کمی به نوع و سبک لباس پوشیدنتان اهمیت میدهید و میخواهید در نگاه اطرافیان یک شخص ایده آل باشید، پس باید ساعت مچی را به عنوان بخشی از استایل تان بدانید و هنگام خرید ساعت مچی به سبک استایل خودتان توجه کنید. ساعت مچی بیانگر دقت و ارزشی است که شما به استایل خود قائل هستید.
با  ساعت بند اکریلی زنانه Platinum  که بسیار خوش‌ساخت می باشد، استایلی جذاب و درخشان بسازید. این ساعت بند اکریلی مشکی با درخشش خیره‌کننده‌ای که دارد ظاهری زیبا، دلنشین و دلربا به ساعت  شما می‌بخشد. بندی باکیفیت که به راحتی می‌توانید بدون اینکه نگران خراب شدن و یا آسیب دیدن آن باشید از آن استفاده می‌کنید.
ساعت بند اکریلی زنانه Platinum بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. این ساعت زنانه بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید. ظرافت و طراحی این ساعت چشم هر بیننده ای را مینوازد.


قیمت : 119000 تومان



ویژگی های ساعت بند اکریلی زنانه Platinum:
- فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
- قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی
- عرضه شده در رنگ بندی مشکی اکریلی
- طـراحـی بسیار شـیک و بـه روز ست
- نوع قفل بند سگکی ساده
- جـنس بـند چـرم صنـعتی
- قطر صفحه 30 میلی متر
- رنـگ قـاب و بـدنه ثابـت
- دارای جعبه شکیل
- ضد حساسیت



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 119000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


ساعت مچی Chanel مدل Rotation

ساعت مچی Lacoste مدل Papillon

کفش دخترانه Skechers مدل Skech-Knit

عینک آفتابی Bermuda

ست سوئیشرت و شلوار Mercedes-Benz