- خرید پستی سر شیر چرخشی 360 درجه /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

سر شیر چرخشی 360 درجه

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


149,000 تومان

سر شیر چرخشی 360 درجه

کاهش محدودیت در تنظیم زاویه خروجی آب

فیلتر مخصوص شیر آب خانگی

طراحی خلاقانه و کاربردی

قابلیت تنظیم زاویه خروجی آب بصورت 360 درجه


قیمت : 149000 تومان



سر شیر چرخشی 360 درجه ، محصولی با طراحی نوین و عملکردی به مراتب کاربردی تر از نمونه های مشابه معمول می باشد. این سرشیر از جنس پلاستیک مقاوم (رنگ استیل) و با کیفیت تولید شده و بر روی خروجی شیر آب متصل می شود. وجود فیلتر درون سرشیر باعث افزایش فشار آب در حین خروج شده، در نتیجه نیازی به باز کردن کامل شیر آب نخواهید داشت و این یعنی صرفه جویی در مصرف آب. اما خصوصیت بارز سرشیر آب کم مصرف ، زاویه حرکتی 360 درجه آن است ، به معنای واقع تر یعنی تفاوتی ندارد که نیاز به حرکت سرشیر در چه زاویه داشته باشید ، بالا ، پایین ، چپ و راست ، در هر زاویه ای که بخواهید خروجی آب را می توانید تنظیم کنید تا استفاده به مراتب ساده تری از آن داشته باشید. ساده ترین حالت را انتخاب و تنظیم نمایید. بدین ترتیب از هدر رفت آب نیز تا حد زیادی می توان جلوگیری نمود. به همین سادگی بهتر و بهینه تر از آب استفاده کنید. این محصول درون خود فیلترهایی دارد که باعث افزایش نسبی فشار پاشش آب خروجی می شود ، بنابراین می توانید با فشار کم آب نیز عمل شست و شو را انجام دهید که سبب صرفه جویی در مصرف خواهد شد.


قیمت : 149000 تومان



ویژگی های سر شیر چرخشی 360 درجه:
- صرفه جویی در مصرف آب مناسب جهت استفاده برای شیر آب سینک و روشویی
- حرکت در جهات مختلف کاهش محدودیت در تنظیم زاویه خروجی آب
- دارای واشرهای دوتایی برای جلوگیری از چکه کردن آب
- تولید شده از جنس پلاستیک مقاوم و باکیفیت
- مناسب برای تمام شیر های آب
- قابلیت حرکت در زاویه 360 درجه
- ارائه شده در رنگ استیل
- با دوام و ماندگاری بالا
- سبک و نصب آسان



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 149000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


چراغ اضطراری شارژی V-50

همزن و کف ساز مدل HONGXIN

نگهدارنده صابون آبشاری MORSI

کیف خرید جادویی TO ROLL UP

ست 6 عددی شات طرح اسکلت