- خرید پستی موزن میکروتاچ مکس MicroTouch Max /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

موزن میکروتاچ مکس MicroTouch Max

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


179,000 تومان

موزن میکروتاچ مکس  MicroTouch Max

دارای چراغ برای سهولت در برداشتن موها

طراحی بسیار جالب و کاربردی

کارکرد با باتری نیم قلمی

برای استفاده بر روی موهای صورت، بینی، ابرو و موهای بدن

قیمت : 179000 تومان



با داشتن این وسیله سبک راحت و ایمن همیشه مرتب هستید و خودتان به راحتی می توانید اقدام به پیرایش خود نمایید. مهم نیست آقا هستید یا خانم زیرا میکروتاچ مکس مانند یک تیغ برقی دقیق عمل کرده و به شما اجازه می دهد تنها با چرخاندن قسمت نقره ای رنگ و روشن شدن دستگاه اقدام به تمیز کردن موهای زاید در هر نقطه ای از بدن نمایید. موزن میکروتاچ مکس وسیله ای بسیار ظریف و سبک بوده که در هرکجا که باشید می توانید از ان استفاده کنید. در این موزن از یک چراغ استفاده شده که به شما امکان می دهد با دقت و دید بهتری موهای هر قسمت از صورت و بدن خود را از بین ببرید. با میکروتاچ مکس دیگر نیازی به اصلاح با تیغ و ... نخواهید داشت که این بدان معنی است که دیگر از بریده شدن و خراش افتادن پوست شما خبری نخواهد بود. یکی از ویژیگی های منحصر به فرد این محصول استفاده ی بسیار آسان از ان است که موها را با هر ضخامتی که باشند به سرعت و به طور کامل از بین می برد. میکرو تاچ می تواند موهای قسمت هایی را از بین ببرد که تیغ یا قیچی ها ی معمولی نمی توانند مثل موی بینی. میکرو تاچ برای سیبیل و ریش و ابروهای پرپشت ، گوش ،بینی، پشت گردن،سینه ، موهای پشت بدن و بسیاری دیگر قابل استفاده است.


قیمت : 179000 تومان



ویژگی های موزن میکروتاچ مکس MicroTouch Max:
- کاملا ایمن و مناسب برای استفاده روی انواع مختلف پوست
- دارای چراغ برای سهولت در برداشتن موها
- دارای زاویه ایده ال جهت سهولت تماس
- قابل استفاده برای آقایان و خانوم ها
- حرکت عالی بر روی پوست
- استفاده ی بسیار راحت
- با دوام و ماندگاری بالا
- بسیار کاربردی
- کیفیت عالی



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 179000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


تمیز کننده و لایه بردار پوست Green Mask

نگهدارنده صابون آبشاری MORSI

ست گردنبند مغناطیسی چاکرا

سشوار مسافرتی نووآ مدل NV-1290

مسواک کودک چرخشی تمام سیلیکونی