- خرید پستی ست رکابی و شلوارک مردانه Shih Tzu /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

ست رکابی و شلوارک مردانه Shih Tzu

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


89,000 تومان

ست رکابی و شلوارک مردانه Shih Tzu

طراحی فوق العاده شیک

جنس عالی، سبک و خنک

فری سایز (مناسب سایز های مدیوم و لارج)


قیمت : 89000 تومان



امروزه آقایان به دنبال لباس هایی راحت و در عین حال شیک و خوش استایل هستند که در منزل یا خارج از منزل هنگام مسافرت، باشگاه یا ... استفاده نمایند. ست رکابی و شلوارک مردانه Shih Tzu در عین حال که بسیار متفاوت است، جزو فانتزی ترین ست ها می باشد و فوق العاده با کیفیت بوده و راحتی بی رقیب آن، این محصول را بی شک پوشاک محبوب شما خواهد کرد. این ست با جنس ریون درجه یک، سبک و خنک مناسب سایز (مناسب برای سایز های مدیوم و لارج) عرضه شده است.
ست رکابی و شلوارک مردانه Shih Tzu دارای مدل رکابی و دارای چاپ بسیار شیک است. مزايای ست رکابی و شلوارک مردانه Shih Tzu سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت، شیک و جذاب می باشد. این ست دوست داشتنی را در باشگاه، در هنگام مسافرت و در جمع های دوستانه می توانید استفاده کنید و استایل جذابی را برای خودتان به ارمغان بیاورید. وزن و اندازه آن بسیار سبک بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.


قیمت : 89000 تومان



ویژگی های ست رکابی و شلوارک مردانه Shih Tzu :
- عرض سینه : 44 سانتی متر
- عرض شانه : 33 سانتی متر
- قد شلوارک : 55 سانتی متر
- قد رکابی : 65 سانتی متر
- دور کمر 50 سانتی متر
- فاق : 30 سانتی متر

- جنس : ریون چاپی
- بسیار نازک و خنک
- دارای کمر کشی
- فری سایز



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 89000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


کفش ساقدار مردانه Brown ecco

ساق دست طرح تاتو

فلاسک لاکچری (سه لیوان)

چراغ قوه زوم دار پلیس جیبی

کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS